Як скласти гарне оголошення

Здавалося б, що може бути простіше, ніж скласти оголошення? У порівнянні з іншими видами реклами складання оголошення виглядає дитячою завданням, що під силу будь-якій людині. Але не поспішайте з висновками! Насправді, щоб скласти гарний продає оголошення, недостатньо просто вказати, який товар або яку послугу ви пропонуєте покупцеві. Від того, як буде складено оголошення, залежить його ефективність, а значить, і ефективність продажів. Способів написання оголошень величезна безліч. Ваше оголошення саме краще подавати на дошку оголошень orlada.com. Перш ніж скласти текст оголошення, ознайомтеся з нашими рекомендаціями. Вони допоможуть підвищити продажі і підняти ефективність в рази.

Ваша мета

Насамперед необхідно чітко визначитися з метою оголошення. Сформулюйте для себе, навіщо ви хочете використовувати оголошення, для продажу або покупки. Подумайте, якими перевагами володіє ваш товар або послуга, ніж ваша пропозиція відрізняється від інших пропозицій на ринку. Визначте ціну, яку доцільно призначити за товар або послугу. Обмірковуйте і шліфуйте своє оголошення до тих пір, поки не відчуєте, що покупцеві ясно видно його вигода від придбання. Це означає, що від вашої пропозиції він просто не зможе відмовитися.

Заголовок

Далі зверніть увагу на заголовок оголошення. Він повинен зацікавити потенційного покупця, утримати його увагу на вашому тексті, змусити читати далі. Тому в заголовку потрібно максимально стисло вказати, що саме ви хочете купити або продати, наприклад, слід писати «Куплю лазерний принтер» замість «Куплю» або «Продам 2-кімнатну квартиру в центрі» замість «Продам житло». Для потенційних покупців ваших товарів і послуг привабливі такі слова, як «недорого», «розпродаж», «терміново», «в хорошому стані», їх бажано теж включити в заголовок.

Основний текст

При складанні тексту оголошення зверніть увагу на зазначення характеристик вашого товару, його переваг і відмінностей від вже наявних ринкових пропозицій. На підставі цієї інформації покупці визначають, наскільки їм підходить вашу пропозицію, і приймають рішення про те, чи купувати ваш товар.

В оголошенні про продаж необхідно вказати кількість товару на складі та ціну. Найчастішою причиною, по якій в оголошенні не вказують ціну або вказують її неконкретно (ціна договірна), є побоювання відлякати покупця високою ціною. Суперечність полягає в тому, що вираз «ціна договірна» швидше відбере у вас споживачів, ніж приверне. Адже за цими словами кожен малює собі щось своє, хтось занадто високу ціну, хтось навпаки. Позбавте людей від непотрібних дзвінків, а себе - від порожньої витрати часу на відповіді. Просто вкажіть ціну товару або послуги, а якщо вона здається вам досить високою, згадайте про гнучкій системі знижок. Це приверне покупця конкретикою і можливістю заощадити кошти.

Контактна інформація

І останнє, про що зазначається в оголошенні - це контакти. Їх має бути кілька. Недостатньо вказати, наприклад, тільки один номер телефону або тільки адресу вашого сайту. Якщо для покупця такий спосіб зв'язку виявиться незручним, він буде зв'язуватися не з вами, а з вашим конкурентом. Тому перелік контактів повинен містити номери стаціонарного та мобільного телефонів з відповідними кодами, адресу e-mail, адреса корпоративного сайту. Список можна доповнити номерами факсу і ICQ.

+1+2+3+4+5 (Нет голосов)
Loading ... Loading ...
 
                                      Категории: Остальное 

       Понравилась статья? Не забудь нажать "+1" 


Добавить комментарий

ВНИМАНИЕ! Возможна задержка публикации комментариев.

Ваш e-mail никогда не будет опубликован. Обязательные поля помечены *.

*

*

Ваш комментарий: